21. prosince 2016

Recenze: Zdobení perníčků jedlým papírem Edibles

Baví mě zkoušení nových receptů, pomůcek  na pečení i všemožných metod, čehož jste si už určitě všimli! Když mě s nabídkou spolupráce oslovil web edibles.eu, projela jsem si jejich e-shop a byla jsem tak nadšená, že jsem nemohla odmítnout. Společnost breAd. and edible labels s.r.o., která web provozuje se zaměřuje na jedlý papír, jeho potisk a nejrůznější jedlé dekorace, které z něj vyrábí a zároveň spolupracuje se společností Tescoma, na kterou nedám dopustit při nákupu všech těch svých blbinek na pečení (jak tomu u nás doma říkáme). Prvnímu testování jsem podrobila vánoční vykrajovací formu DELÍCIA od Tescoma a set ozdobiček z bílého jedlého papíru, který pasuje na cukroví vytvořené pomocí formy.


Na formu DELÍCIA jsem koukala již před nedávnem v obchodě Tescoma v českobudějovickém nákupním centru IGY. Pořád jsem si ale říkala, že to musí být nepraktické, jak dostanu zbytky těsta z formy?! No dobře... kdybych si možná tu formu vzala do ruky a alespoň se podívala na jednoduchý obrázkový návod, věděla bych, že je to fakt super věc, kterou jsem samozřejmě už dávno doma nutně potřebovala! :-D

Odkaz na formu je zde.

Postup práce s ní je totiž fakt super jednoduchý a údržba je hotová jakbysmet. Nejedná se totiž jen o formu, která je na vykrajování, ale jedná se vlastně o dvě do sebe zasazené formy. Jedna vyřezávací a jedna v ní zasazená rovná čistící, jejímž sejmutí odstraníte zbytek těsta. A ještě mě moc baví fakt, že nemusíte perníčky přendavat z válu na plech. Forma se totiž položí na pečící papír, pak na ni pomocí válečku přemístíte vyválené těsto. Válečkem ho přejedete, formu odstraníte a pak už pečete. Napadá mě tolik výhod, které plynou z jejího využívání, že je musím nějak bodově zesumarizovat, jinak bych tu o ní pěla ještě do noci! :-D

Výhody formy:
  • odpadá přendavání vykrájených perníčků z formy na plech,
  • odpadá přehrabování se v haldě formiček, abyste našli ty vánoční,
  • odpadá dlouhé vykrajování perníčků, vyválené těsto přejedete válečkem a máte plný celý plech,
  • mezery mezi perníčky jsou na formě udělané přesně tak, aby se Vám jednotlivé kousky při pečení nespekly (konec kočkopsů a zvonko-rohlíčků),
  • pořizovací cena formy je na webu www.edibles.eu 148 Kč a na formě je 14 různých tvarů, já si teď kupovala na náměstí jednu formičku za 30 Kč, což znamená, že by mě 14 tvarů stálo 420 Kč - srdce ekonoma a věčného lovce slev zaplesalo! :-D,
  • no a nad jednoduchostí skladování placaté formičky by zase zaplesal můj přítel, který je hotový z toho, kolik moje blbinky zabírají v kuchyni místa,
  • na obalu formy je návod na použití i recept na perníčky (mám fakt pocit, že ten, kdo dával balení formy dohromady, je fakt super sekáč),
  • poslední výhoda za všechny - blbuvzdornost této formy - díky které se prostě stává must have součástí kuchyně pro všechny!

No a navíc na webu edibles k nákupu formy Tescoma, která je už teď ve 25% slevě, dostanete jako bonus zdarma 200 ks dekorací z jedlého papíru na perníčky či linecké v hodnotě 69 Kč + dárkový kupón s 10% slevou na další nákup.

Dekorace z jedlého papíru na perníčky mě dostaly - minule jsem cukrovou polevou perníčky zdobila 4 hodiny a pak si ty potvory klidně ztvrdly! Pragmatické řešení bylo proto u druhé dávky na místě. Času už moc nezbývalo a spíše než efektní zdobení perníčků jsem řešila dárek pro taťku a strejdu (Kupovat dárek chlapovi je fakt za trest!). Na řadu proto přišlo efektivní zdobení hotové za pár vteřin.

Odkaz na konfety z jedlého papíru je zde.

Kolegyně z práce mi poradila, že perníčky nepotírá vajíčkem před pečením, ale po upečení. Že je to metoda, o které všichni (kromě mě) již ví, jsem si potvrdila na internetu. :-) No a tahle vychytávka mi vnukla nápad, jak budu jedlý papír na perníčky aplikovat. Rozmíchala jsem žloutek se lžící vlažné vody a perníčky jsem jím ihned po vytažení začala potírat štětcem a po rozetření jsem do vajíčka na perníčku vmáčkla požadovaný obrazec z jedlého papíru. Žloutek došel do pečeného stavu díky vysoké teplotě vytažených perníčků a ozdoba z jedlého papíru dokonale přilnula. Jedlý papír má za mě v rychlosti a jednoduchosti použití 10/10! Navíc tohle zdobení zvládnou v pohodě i děti a perníčky budou vypadat i po jejich kreativních náletech dokonale.

A co se mi na zdobení perníčků jedlým papírem líbí nejvíce? Rozhodně mě hrozně baví, jak krásně ladí k tvarům z formy. A jeden perníček je jako druhý. Navíc kalorická hodnota jedlého papíru je ve srovnání s cukrem rozmíchaném v bílku někde trochu jinde! :-D

No a závěrem bych ráda shrnula hlavní výhody komba forma + jedlý papír:
  • rychlost,
  • jednoduchost,
  • elegance (vypadají fakt nádherně).

Za mě je to super věc, která usnadní práci a dosáhnete s ní skvělých výsledků v krátkém čase. A to se v dnešní uspěchané době počítá. Už se těším, až ji ukážu mamce a dalším lidem kolem sebe. No a za rok se s ní zase ráda shledám! :-)

Pokud Vás moje recenze zaujala, můžete mrknout na e-shop edibles.eu, kde je možnost si tuhle vychytanou dvojku objednat: www.edibles.eu/shop.

Krásný den a dejte mi vědět, na co byste chtěli recenzi, zda by Vás bavilo i video a taky jak si užíváte Vánoce! :-)

Zdraví Vás a spoustu sladkých momentů během svátků přeje

Ivča xoxo



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! A přeji hezký den, Ivča :-)