2. listopadu 2015

Cupcakekárna, Brno - recenze

Podzim v Brně začal sladce. Postaraly se o to dvě sympatické holky z Brna. O tom, že se na náměstí Svobody něco takového chystá, jsem se dozvěděla úplně náhodou v den D na Facebooku a musím říct, že mi to zatraceně zvedlo náladu. Byla jsem ráda, že jsem z práce utekla dřív, takový nápor návštěvníků evidentně majitelky nečekaly. Vitrína byla z půlky prázdná a já měla radost za ně. Vždyť tohle je přesně to, po čem každý podnikatel touží. A nebudu Vám lhát, můj sen vypadá velice podobně, jako tohle malé růžové místo, které rozsvítilo nepříliš hezký podchod brněnské komerčky.

Adresa: Náměstí Svobody 21, 602 00  Brno
Otevírací doba: všední dny 7:30 - 19:00
                            sobota       9:30 - 14:30
Kontakty: www.cupcakekarna.cz, +420 732 985 829, +420 737 647 095, ahoj@cupcakekarna.cz

Během návštěvy jsem ochutnala vanilový a kokosový cupcake. Oba měly máslový krém. O tom, že si v oldfashion "máslácích" moc nelibuji, jsme psala již v minulosti. Bohužel cedulky u dortíků nesou pouze strohý název. Nic, z čeho by zákazník odvodil více, než pouze příchuť, dostupné nebylo. Takže ani nevím, zda mají dortíky i s jiným krémem - dodatečně musím zjistit! Jak se ale říká - tisíc lidí, tisíc chutí! A navíc je fakt, že ve státech i UK je máslový krém klasika, bez kterého to prostě nejde... :-) Kokosový cupcake nicméně nebyl vůbec špatný, korpus byl měkoučký a nadýchaný, krém klasický máslový, nicméně povedený. Vanilkový na tom byl hůře - vanilku bych v něm nenašla asi ani pod lupou a tak se není čemu divit, že chuť byla naprosto nevýrazná a krém nebyl nanesen moc esteticky. Ostatní dortíky v nabídce měly pro mě trochu tuctové příchutě - borůvkové, mrkvové, rybízové. Neurazí, nenadchne.

V cupcakekárně si můžete k dortíkům objednat kávu z pražírny Coffee Source nebo domácí limonádu s originálními příchutěmi (jahoda s růží, švestka s levandulí). Limču jsem zkoušela - chuťově dobrá, protože ale stála na pultě, byla teplá.

Hodnocení ale musím dát dobré. Ačkoliv to má své mouchy, je to pro mě něco, na čem se dá pracovat, a holky mají můj obdiv! 

Moje hodnocení:



 


Pozitivně hodnotím:

Nápad a odvahu jít do toho.

Neuvěřitelně milé, sympatické, usměvavé paní majitelky.

Krásné krabičky.

Pěkný interiér.

Poloha v centru města. 

Prostor pro zlepšení:

Trochu víc kreativity při zdobení cupcakes. V jednoduchosti je sice krása. Ale cupcakes jsou pro mě jeden z mála dezertů, který si prostě načančat zaslouží.

Označit lépe místo, kde se podnik nachází. Zvenku není nic, žádná cedulka, nápis, ukazatel. Lehce jsme s kolegyní bloudily, než jsme našly.

Vytvořit nápojový lístek. Nevěděla jsem, co si dát a ráda si čtu. :-)

Do limonád bych přidala led - byly pokojové teploty, a to by limča být neměla... nebo nemusela...

Informovat lépe zákazníka o složení konkrétního produktu - použít symboly nebo trochu obsáhlejší značení či názvy produktů.

Vytunit (naplnit) webové stránky. Hledala jsem informace o tom, jak to všechno vzniklo, něco zajímavého - nenašla jsem nic.

Dovybavit provozovnu - což je určo v plánu, ale nemůžu nezmínit.

Zajímavosti:

Za pultem se střídají přímo majitelky a jednatelky společnosti CUPCAKES & COFFEE s.r.o., kterou si spolu dvě sympaťačky založily. V cupcakárně pak působí ještě jedna osoba, a to je cukrářka, kterou však výčet osazenstva končí. Za mě prostě klobouk dolů! :-)





1 komentář:

Děkuji za komentář! A přeji hezký den, Ivča :-)